THE BLOOD IN MY VAINS AND MY HEART YOU INVADE


Måste definitivt börja göra något åt min dygnsrytm nu! Jag tycker jag har varit så duktig hela hösten, även om jag inte haft så mycket att göra (förutom när jag jobbade då..) har jag ändå tagit mig upp där 10-tiden de flesta dagar. Åtminstone innan klockan 12! Men nu, från och med "jullovet" (vet inte riktigt vad som räknas till mitt jullov, har ju i princip inte varit i skolan sedan slutet av november..) har min dyngsrytm blivit ungefär lika skruttig som förra vårvintern.
Det innebär alltså att jag ligger vaken till 3-4-5-tiden nångång och sen sover till två. INTE BRA alltså. För när jag gör så, blir jag så sjukt trött så jag skulle kunna sova dygnet runt.
Jag menar, vem snoozar flera timmar när väckarklockan ursprungligen är ställd på 11.30?!?

I´m a mess ;P

Idag hade jag tänkt stiga upp 11.
12.45 måste jag till sist tvinga mig upp för att hinna få i mig litet frukost innan jag ska till Sion.
Och på tal om det ska jag ge mig iväg nu.

Blä för kylan. Var är min globala uppvärmning??
2010-01-08 @ 12:38:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback