SOFFJAKT

Efter att ha kört runt till alla möbelaffärer Pappa och jag kunde komma på: Suomisoffa, Jysk, Isku och Masku, PLUS två loppisar, kan jag konstatera att jag är och förblir sofflös. Det kommer jag att förbli tills jag blir miljonär och tycker det känns som en bra idé att spendera sisådär 800 euro på en soffa.
Eller tills jag går med på att ha en sjukt ful, tråkig, sliten, tvåsitsig soffa.

Allra helst vill jag ha en hörn/divansoffa som gärna skulle få vara utbäddbar. Och en passlig färg. Typ svart eller grå. (Och INTE läder!)
Den billigaste versionen jag hittat är en för 500 euro på Jysk. AJ säger min plånbok, och jag också för den delen, när jag tänker på hur fattigt jag skulle få leva ett halvår framöver för att få den affären att gå ihop.

Jesus, ge mig en soffa tack? ;)

Jag ska trösta mig själv genom att gå till Anttila och köpa shampo och kolla på serieboxar en stund... :P
2010-01-04 @ 16:40:37 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Koll på findit.fi om du itt redan ha gjort he! E bruk finns en häjl däjl tier.

2010-01-04 @ 18:09:35
Postat av: sandra

Jag föreslår att du skippar suomisoffa... Sofforna där är visserligen billiga, men materialt på de billiga sofforna är också billigt ;) Vi vet.

2010-01-04 @ 20:29:54
URL: http://sandra.neuman.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback