PLAY ME A SONG, YOUR NEWEST ONE

Haha. Jag känner mig så produktiv. Det jag lyckats åstadkomma idag är att stiga upp (halv ett), gå i duschen, och hämta vårrullar från saluhallen. Resten av dagen har jag suttit och möglat framför datorn med tredje säsongen Gilmore Girls. Nåja. Förhoppningsvis blir det film med pojkarna ikväll. Och morgondagen ska spenderas på redaktionsmöte.

Har förresten hittat en soffa. En begagnad sådan, men annars helt perfekt. Bortsett från att den befinner sig i Tammerfors. Ska försöka hitta nån vänlig själ som vill komma med mig och hämta den. Någon som orkar bära, kan backa med släpkärran och som eventuellt är litet bättre på att prata finska än vad jag är. Men jag känner mig iallafall ganska duktigt som mejlat på finska med säljaren. (I´m pathetic, I know ;P)

Och min Pepsi-konsumtion börjar anta astronomiska proportioner.... *skäms litet*
2010-01-05 @ 16:13:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback