I´VE SEEN ENOUGH TO SAY THAT I KNOW THAT THIS OLD WORLD IS NOT MY HOME


Jag fryser och känner mest för att gömma mig under täcket resten av dagen. Har redan spenderat största delen av dagen hittills där.

Men jag ska ta mig i kragen och försöka komma igång nu. Bandövning inför kvällen om en halvtimme (hoppar in i M-L:s team när de har sångarbrist). Sen ska jag ta mig till syster en stund, hon har inflyttningskaffe för familjerna Lytz. Hinner dock inte vara där så länge, ska tillbaka till Sion på ungdomsmötet sen. Liiite det ska röjas ikväll!! ;D

Sen åker jag hem till Närpes. Har varit hemma en gång sedan julen men då hann jag inte träffa nån annan än pappa så det blir skönt att komma hem och träffa alla. Tjejmiddag och utgång i Kristinestad är det som gäller på lördag.
Söndag Vasa igen och utskottsmöte.

Full rulle alltså. I like it.

Här kommer förresten spellistan jag lovade. Bäst på länge alltså!
Jag märkte det fanns några missar där när jag lyssnade igenom den men när jag skulle ta bort dem hittade jag dem inte så ni får tyvärr stå ut med dem. ENJOY!

BÄSTA SPOTIFY-LISTAN I ÅR
2010-01-22 @ 15:08:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback