EVERYONE IS KNOWN FOR SOMETHING, WHAT´S IT GOING TO BE FOR YOU?

Söndagar hör också till mina favoriter. Söndagar och fredagar. Kyrk-dagarna ;D Min dag idag har bestått av bandövning, gudstjänst (och fy vad roligt det var att spela, once again. Alltid lika kul när afrikanerna blir på G och börjar dansa runt i hela salen! :D ) och sen har vi suttit i Edith och Jodes nya lägenhet ett helt gäng och ätit tortillas (och killarna tryckte i sig en massa chili också) och skrattat och diskuterat allt möjligt intressant. Trivselfaktorn var hög. Åtminstone för mig.


Fy vad jag har det bra alltså!
Men Jesus ge mig ett större hjärta som rymmer mer kärlek för fler människor!


Livet är spännande, det måste jag säga. Det finns liksom inga gränser för vad som kan hända, eller för vad man kan göra!


<3
2010-01-31 @ 23:07:02 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback