BÄSTASTE HELGEN PÅ LÄNGE

Jag hade tänkt gå och sova tidigt ikväll eftersom jag fick max 2 timmar sömn inatt. Men nej, det går inte alltid som man tänkt.

Hade världens bästa kväll/natt igår. Först bjöd Ann på lyxig middag i Kaldnäs. Satt och pratade gamla minnen och gapskrattade. Tror det är länge sedan jag sist varit så fjållig och skrattat så mycket. Jag tycker det ibland känns som att jag är värst fast jag är den som är nykter! ;D Och jag trivs som fisken i vattnet. Jag har världens underbaraste vänner.

Sen åkte vi iväg till Kristinestad där vi dansade och skrattade resten av natten. Fyratiden åkte vi hemåt. Jag, Ika och Elin tog den obligatoriska rundan via Teboil. Där stötte vi på samma Kasköbor vi träffat på i Kristinestad också, så vi satt där och skrattade en stund till innan jag körde hem tjejerna och själv åkte hem. Klockan halv sju kröp jag ner under täcket. Det tog ungefär en timme innan jag kunde varva ner ordentligt och somna och klockan nie steg jag upp igen för att hinna med bussen till Vasa.

Nu har jag suttit på Team Actions utskottsmöte hela dagen, där jag också fått skratta en hel massa mitt i allt planerande och visionerande. Sen blev det pizza med Jode och Tomppi, och kombinationen av Tomppis humor och min sömnbrist resulterade i att jag skrattade åt allt som sades. Kvällen avslutades med några avsnitt Veronica Mars och en burk Ben&Jerrys tillsammans med Jullan-gullan! <3

GREAT MINDS THINK ALIKE! typist ;P

jag och mina nya tatueringar, en tidslinje med de-enligt ika och tove-viktigaste ögonblicken i mitt liv

tidslinjen visade även i vilket skede mina vänner kommit in i mitt liv :D

på Nightbird i Kristinestad

Elin och Kix

Tove och Jessica. Och Malins plussakort. (Kvafö je he mie åp alla bildär ja haar? Fattar itt he ja! :D)

jag och ultrasnygga Malin! (bilden snattad av Malin)

Svempa: I live in London. You live in Yorkshire!

Elin: NÄJ, Ytärmartchen!

Svempa: Yes, Yorkshire!

 

Alltid glada! ;D Ikkis och Slussnäs.

2010-01-25 @ 00:29:25 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback