DON`T LET YOUR MIND GET WEARY AND CONFUSED.....


Urk.

Känner mig en aning ur form idag. Hade tänkt ta mig till skolan och hämta litet papper och börja på med både statistikfunderingar och artikelfunderingar. Har Activate-deadline om exakt två veckor och jag har knappt fått något alls gjort än. Men, jag arbetar ju som känt bäst under press.

Nåja, vad har jag gjort istället?
Kollat två avsnitt Prison Break samt ätit 4 kiwifrukter. Kom mig precis i duschen så nu har jag kommit ur pyjamasen också. Avancerat, verkligen. Misstänker den intensiva helgen kan ha något med min slöhet att göra. Fast jag är ju iofs alltid slö innan klockan 18.

Men snart blir det bandövning med killarna. NAJS. Det blir mycket denhär veckan. Övning idag och torsdag, spelning (+övning) fredag och söndag. Aj lajk it.

Jag känner mig invecklad idag. Schizofren. Och trött.

Den här veckan ska jag försöka ta tag i mig själv och min dygnsrytm för jag behöver få mer energi. På tidpunkter då inte resten av min omvärld sover.
2010-01-25 @ 16:04:14 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback