Midvinterveckan slut för iår.

Öh.

Ungefär så känns det nu.

Har sovit alldeles för litet i natt. Kört lillasyster och Lena till Närpes, varit hemma en halvtimme och sen hoppat på bussen tillbaka till stan.

Ska tydligen laga mat med Flinck och Stefan om en stund. Och hoppas på att hinna chilla litet med Emilia ikväll.

Nyårsafton var helt okej, men inte alls lika bra som vanligt och jag kände mig gammal och tråkig. Sånt är livet :P

Jag har varit ytterst dålig på att ta fram kameran, men de få bilder som blev tagna kan jag ju bjuda på. Enjoy!

Emilia och jag

Elin min. Hon är typ aldrig så här lessen på riktigt.

Fick en välbehövlig FKF-dos en av dagarna när Lillen, Toni o Thomas kom via MVV på besök

Paddington-konsert på nyårsafton

David ritade en hel saga på min systers arm igårkväll...



2010-01-02 @ 16:43:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback