JAG ÄR SOM ETT SKÄMT

Haha. Jag i kombination med skolarbete är som ett skämt.

Satt i skolan en stund och konstaterade att jag aldrig kommer att klara av inlämningsuppgiften. Gjorde några tafatta försök. Sen gick jag och hälsade på Evelina, köpte en bok och en bagel och nu sitter jag hemma och lyssnar på Planetshakers och försöker planera hur jag ska få det här inlämnat till torsdag kl 16.

steg ett: ladda ner SPSS så att jag kan jobba hemma istället för i skolan done and done
steg två: gör något helt onödigt under tiden inte särskilt svårt
steg tre: köp mera pepsi max (har gjort ett försök att ersätta pepsi med pommac här nån dag nu, bara för att testa liksom, men jag kan meddela att det inte alls fungerar)
steg fyra: läs igenom allt föreläsningsmaterial och hoppas på att Fjalar kan göra sig mer förstådd i text än i tal
steg fem: spendera resten av kvällen med min nya bok
steg sex: stiga upp och åka till skolan imorgon och hoppas på att där finns någon som förstår litet mer än jag
2010-01-12 @ 17:43:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback