DET HÄR INLÄGGET ÄR FÖR TRÅKIGT OCH YTLIGT FÖR ATT FÅ EN FIN RUBRIK

Jag har för övrigt sprungit ärenden med pappa idag. Hämtar papper från skolan (och efter Fjalars kommentar om att jag "kanske borde ha deltagit i undervisningen" som enda hjälp med inlämningsuppgiften har jag konstaterat att statistiken trots allt får bli nästa års problem), hämtat ut paket från posten, kollat på telefoner på Gigantti samt storfyndat på Hemtex.

På Hemtex i Stenhaga hade de halva priset på alla reavaror vilket resulterade i att jag kom hem med:

-ljuskopp 2€

-brun löpare 4€

-stor brun duk som täcker hela bordet 4€

-4 små dukar 0,75 €/st

-grytvante 2€

-stooor mjuk röd handuk 6€

-satinlakan 10€ (satinlakan är det enda jag kan sova i numera, klarar inte av vanliga bommullslakan. Bortskämd snorunge som jag är.)

 

Dessutom gjorde jag ett till fynd på Cittari idag; nämligen en plattång för 17€. Jag har aldrig ägt en plattång. Har bara snyltat på mina systrar. Men kanske jag vågar börja variera mina frisyrer litet mer nu. Nog för att mitt vanliga lock-rufs är min all time favourite.

 

Men nu har jag shopping-stopp för en lång tid framåt. Om jag inte lyckas hitta ett jobb förstås.

 

Men alltså ja. Egentligen behöver jag ju en ny telefon... Och en skohylla. Och en lampa till köksfönstret. Och blommor till köket. Ojdå.

2010-01-27 @ 19:44:18 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va fint matbord du har! Speciellt.

2010-01-28 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback