YOU´RE NOT STANDING HERE, IN FACT YOU´RE NO WHERE NEAR. IT´S A DREAM I´M HAVING AND I KEEP RELAPSING, ALL THAT´S IN MY HEAD

 

Felicia har ett hårsprays-gegga-sak som får mitt hår att locka sig precis så som jag vill. Jag tror jag ska stjäla det.

 

Jag blev just pigg. Vill hitta på nånting. Typiskt kommer jag alltid på det för sent.

Nån som behöver en chaffis inatt eller nånting? Kaffe nån? Anyone?

 

Har käkat pizza och kollat romantisk komedi med Felicia och Petra. Jag kommer att tänka som en fjortonåring efter den här helgen, har spenderat så mycket tid med lillasyster ;D

 

För övrigt har jag spenderat dagen med att skriva och leta gallup-människor (och kollat litet House där emellan). En intervju och några foton kvar så är jag klar.

 

Until June på repeat.

2010-02-06 @ 23:18:23 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Dina webcam "poses" e bäst:D:D

2010-02-07 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback