AND THIS FIRE IN MY SOUL, DESIRE TO BE WHOLE, IS DEEP WITHIN MY BONES, AND I LONG TO BE NEAR AS I CAST AWAY MY FEAR

Att lära känna nya människor är något av det trevligaste som finns. Att lära känna på riktigt alltså. Sådär så att man kan dela livet med varandra. Har haft M-L över på te ikväll och pratat bort flera timmar :)

Jag ska upp klockan fem imorgon. Ska köra pappa till flyget (han ska tydligen till Bryssel över helgen) så får jag ta bilen sen. Får se om jag satsar på att vara vaken tills dess eller om jag faktist kommer mig i säng någon vettig tid.

Åker troligtvis till Närpes redan på eftermiddagen imorgon. Tror jag skippar ungdomsmötet, jag har stått på scen och varit med i lovsången fem gånger i rad nu så det kunde vara skönt med en paus.

Shoppade förresten alltför mycket på loppis idag. Men bra saker var det! Två pocketböcker; Liza Marklund-Paradiset och Mari Jungstedt-Den inre kretsen. Jag har så sjukt mycket intressanta böcker jag borde börja läsa. Men mitt läsande går i perioder. Just nu läser jag inte alls. Men det betyder inte att jag kan hålla mig från att köpa böcker när de bara kostar 1 € styck! Jag älskar att omge mig själv med böcker, oberoende om jag läser dem eller inte.

Sen köpte jag en massa annat fint också!


En rutig skjort-tunika och en svart. En sjukt snygg svart monki-kortjacka, och en jeanskjol med hög midja och hängslor. Plus den megalånga mysiga hupparin nedan. Dåliga bilder jag vet. Men tröjan-som är det viktigaste på bilden nedan syns iallafall. Dessutom fick jag en nödvändig uppenbarelse om att min spegel är smutsig.


Nu ska jag fortsätta lyssna på min favoritmusik. Den ultimata blandningen av bl.a. Joshua Radin, Joe Purdy, Ray LaMontagne och Damien Rice.

(Jag har fortfarande lite små-ångest över måndagens deadline. Men det är ju bara typiskt mig. Jag får inget gjort förrän i sista minuten. Det är då jag presterar som bäst. Typiskt.)
2010-02-04 @ 23:33:56 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

no ska man ju omge sig med böcker! håller helt med, fast att även jag inte läser nå för tillfället..men, joo, en massa hyllor fulla med böcker bara! ;)

2010-02-05 @ 15:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback