MY COMFORT WOULD PREFER FOR ME TO BE NUMB, AND AVOID THE IMPENDING BIRTH OF WHO I WAS BORN TO BECOME

För att jag är så snygg. Helt enkelt.


Igår svarade jag på en bröllopsinbjudan. Idag fick jag en ny i postlådan. (Vilket fantastiskt vackert kort!) Mina vänner gifter sig åt höger och vänster känns det som. Och det är fantastiskt roligt! Massa trevliga bröllopsfester och möhippor att gå på! Jag borde hitta en klänning...

Har snurrat runt på stan med Evelina idag. Eller rättare sagt loppis och Minimani. Jag kom hem med två böcker igen. Surprise surprise.
På Minimani var det kaos. Det är sjukt hur folk släpper alla hämningar när det finns billigt lösgodis. Trängsel, knuffande, och godis utspritt och nertrampat över precis hela golvet. Knasigt värre.

Allt möjligt snurrar i mitt huvud. Funderar över att fixa ett gymmedlemskap, över om jag borde köpa ny telefon eller ny acko, över alla ärenden jag borde springa imorgon, över min uppsats om "begreppet ungdom", kursdagböcker...

...Och över morgondagens predikan. Jag har nog ingenting att säga. Jesus... Det är skönt när det inte spelar någon roll hur tom man känner sig. När man känner sig liten och okvalificerad. Då får Gud vara stor.
2010-02-11 @ 20:19:25 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack Julia (:

Å du har ju häilt rätt, ibland var man bara så blind att man itt sir, (:

Sku så gärna kom å lydes på de på freda, men ja har int möjlihäit.

All lyckatill ialafall (:

Å bara såde btw så Diggar jag värkligen tieg å tin blogg ! (: så ärli, så enkel (:



2010-02-11 @ 21:04:22
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja fundera nu om vår faktiskt hadd komi fram samma dag som ja posta den ;P Men se så var inte fallet! :D Välkommen! ^^

2010-02-12 @ 08:14:52
URL: http://sandra.neuman.fi
Postat av: Travel in Uzbekistan

A successful blog needs unique, useful content that interests the readers

2013-03-15 @ 05:05:40
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback