I´M READY TO GO HOME, I´M PACKING MY BAGS AND I`M HITTING THE ROAD

Ojdå. Så tyst jag var igår. Jag kämpar på med Activate-grejjer och har extrem brist på folk att intervjua.

Där mellan varven kollar jag på House. Köpte första säsongen här om dagen. Igår när jag skulle sätta i skiva nummer fem existerade den inte, fodralet var tomt. Så jag gick tillbaka till Citymarket och klagade. Men eftersom första säsongen var slut i hyllorna fick jag byta till säsong två istället. Så jag hyrde skiva fem och sex för tre euro på Makuuni; och fick således se både hela säsong ett och säsong två för 16 €+3€ istället för att se bara en säsong för 16 €. Perfekt! :D

Nu ska jag på loppisrunda med Evelina. Ikväll blir det planeringsmöte och sen kvällste med M-L.

Väntar på att få slippa hem över helgen. Har absolut inga planer men det ska bli skönt ändå. Jag och Felicia har huset för oss själva. PAAARRRRRTEEEEEY! ;P
2010-02-04 @ 11:03:43 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

house e no braa:D spec. season 6 början.. men du har ju ännu långt dit hehe

2010-02-04 @ 12:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback