AND I, I WAS MADE TO LIVE, I WAS MADE TO LOVE, I WAS MADE TO KNOW YOU

Hm. Konstaterade precis att varken mitt språk eller min träffsäkerhet på tangentbordet var riktigt på topp när jag skrev senaste inlägg.

Varför ska det vara så svårt att förstå att det faktist heter dammsugare? Med två m. Jag skriver ALLTID damsugare.

Har suttit hos Evelina många timmar. Det är så skönt att ha människor man kan vara totalt bekväm tillsammans med. Människor man orkar umgås med fast man har på sig sina fulaste byxor i kombination med sin fulaste pyjamaströja. Och fast man sträcker ut sig på soffan på ett sätt så att man ser ut som en strandad val. Det spelar liksom ingen roll hur jag är eller hur jag ser ut. Hon är ändå min syster. Ibland pratar jag så munnen går ur led, bara för att det är så sällan jag känner mig så bekväm, så hemma, som med henne.
<3

Och på tal om systrar, så kommer den yngre av dem hit igen i helgen. Det blir najs.

Nu ska här kollas ett avsnitt Bones innan jag drar mig mot sängen.


(Fredagens predikan snurrar i huvudet mest hela tiden. Hur säga exakt det som borde bli sagt?)
2010-02-11 @ 00:51:01 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Iddoboy

men jag digga damsugare hårt! Jag fick ju skratta jättemångagånger :) :) :D du e rolig

2010-02-11 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback