YOUR WARM WHISPERS, KEEPING THE NOISE FROM BREAKING THROUGH

såhär ser det ut där vi bor, utsikten från matsalen/the feeding center


Jag är helt färdig idag. Är helt enkelt för trött. Vilket resulterar i att jag blir överkänslig och lider av känslostormar. Har redan hunnit gråta två gånger idag. Men det är bra med sådana dagar också. Man orkar bättre när man får ge utlopp för sina känslor mellan varven.

Sitter och skypear med Evelina nu. Skönt att höra litet hemifrån och få prata litet närpesdialekt.

Vi är mitt uppe i ett ungdomsläger här, hundra filippinos som bor vägg i vägg med oss. Det blir aldrig tyst, och oväsendet är nog det som gör mig så trött. Men nog gillar jag läget ändå.
2010-12-28 @ 13:57:21 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback