THAT WAS THEN, THIS IS NOW. YEAH, YOU`VE CHANGED EVERYTHING.

Idag har jag varit i skolan och avslutat en kurs. Jag har också firat jul med familjen hemma hos Evelina och Anders. Det var fint och maten var god. Och jag fick fina julklappar. Bland annat en kokbok, ett förkläde och en elvisp. Jag tror det var nån sorts pik.

Nu går jag in i absolut mys-läge och tänker inte göra nånting vettigt alls på resten av kvällen. Bara kolla nyaste avsnittet av Vampire Diaries och slöa. Gå och sova tidigt och sova länge. För även om jag mest bara gör roliga saker hela tiden och träffar roliga människor har jag knappt hunnit andas sedan i tisdags.
2010-12-04 @ 19:37:47 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback