WE WERE MEANT TO OPEN DOORS AND WE WERE MEANT TO FACE THE DANGER, NEVER KNOWING WHAT`S IN STORE

 

Såhär såg jag ut idag när jag cyklade till Sion. Två varv på en dag.

 

Började dagen med inspirationstillfälle för lovsångarna, tillsammans med Debbie-Ann Bax från USA/Australien. Sen blev det att åka hem en liten stund på matpaus och så tillbaka till Sion på gudstjänst. En riktigt bra sådan. Kvällen har spenderats på Mäcken med Elin, diskuterandes världsproblemen. Eller kanske inte riktigt, men pratade gjorde vi iallafall.

 

Imorgon börjar jag jobba på skolfoto. Det blir najs att få komma tillbaka. Undrar hur många från ifjol som kommer att vara där iår också..

 

Imorgon blir det också vår första träff inför Filippinerna... DET blir najs.

 

Men nu MÅSTE jag faktist sova... Man vill ju inte försova sig första dagen på jobbet heller.

2010-08-29 @ 21:47:01 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback