WE´LL FADE THE SCARS, REPAIR THE HEART, AND STAND TALL.

Tjohej.

Jag borde sova den här tiden på dygnet eftersom jag nu är en flitigt arbetande kvinna och kommer att vara så i minst 2½ månad framöver. Jestas. Jag känner mig nästan vuxen och mogen och allt sånt. Men bara nästan.

Har avklarat min första arbetsdag på plantskolan. För andra gången i år. Finns inte alltför mycket att säga om det, att klippa sticklingar är inte direkt sådär über-äventyrligt.

Genast jag slutade snattade jag dock pappas bil och stack tillbaka till stan för att hänga med Emppu som för tillfället bor i min lägenhet. Det blev en riktigt skön kväll. Först träffade vi Jullan på Amarillo en stund, sen blev det Kebab på Calzone, och till sist glass hemma hos mig. Och en massa prat. <3

Jepps. Det blir vasa torsdagkväll och hela helgen också. Men innan det ska jag försöka hinna träffa mina närpestjejer också. Abstinensen börjar vara stor.

Sådär. Nu vet ni-och jag-mina planer framöver. Tjoho. Nu kan jag sova.
2010-08-16 @ 23:25:06 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback