I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOW

Mina kvällar har haft en tendens att bli sociala till sist trots en hel del frustration tidigare under dagen. I söndags blev det pizza med Elin, i måndags tichu hos Olins, igår chill på Strampen med Jullan och ikväll har jag suttit hos Cindy och blivit uppdaterad om vad som hänt sedan jag såg henne sist (vilket var vid nyår..).

Att vara social is the shit.

Imorgon ska jag hänga med M-L och på fredag kommer Lukke och Beni. Happy happy joy joy.

(Men det skulle fortfarande vara kul att vara fjorton, när somrarna gick ut på att hänga med sina kompisar dygnet runt. Och det skulle vara kul att bo tillsammans med nån annan-igår var första gången sen jag flyttade för mig själv som jag tänkte det. Eller så skulle det helt enkelt vara kul att vara på team igen..
Fast, som Jullan informerade mig om igår, det är väl nog bara att gifta sig som gäller ;))


Nu: ett avsnitt burn notice innan jag tar natt.
2010-08-04 @ 23:31:45 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback