JUST THE MENTION OF YOUR NAME AND I KNOW, I KNOW I`VE FOUND LOVE

Lester: I mean people, do you have any idea of what working with fried food will do to my complexion?
Jeff: I can´t leave the Buy More, I won´t survive in the real world, I´m institutionalized!
Chuck s02e20

Jag ser på Chuck och lyssnar på Jeremy Camp Live om och om igen. Det här är speciellt bra.

Idag är en sån där dag då jag njuter av att vara för mig själv. Jag har en del småprojekt som jag smider planer för sådär mellan varven. Igår städade jag genom min garderob inför hösten och kastade ut en hel del. Idag ska småfixandet fortsätta, ska bland annat bestämma vilka bilder som ska framkallas och fixa min böne-/dröm-/inspirationsvägg.

Hade tänkt vara i Närpes på villafest ikväll men det blev litet skralt med busspengar. Får väl improvisera litet istället. Men för tillfället trivs jag ganska bra precis just här.
2010-08-28 @ 15:45:55 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback