RAISE YOUR HEAD, IT`S TIME TO SAY THOSE WORDS THAT I HAVE LEFT UNSAID

 

Goodmorning sunshine!

 

Jag skulle stiga upp tidigt idag och ställde klockan på 9. Måste ha tryckt snooze några gånger och sen stängt av för jag vaknade 11.59. Illa Julia, ILLA.

 

Nåja, nu är jag iallafall igång och ska precis springa ut på stan och möta Amanda. Hänga på café, that´s the plan. Jag har saknat att bara sitta och titta på människor, det är nåt av det roligaste man kan göra.

 

Later!

2010-08-03 @ 11:47:58 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

ååh, tack Julia, <3 va väldigt uppmuntrande ti hör fö me.

Jag diggar tieg å så enormt Julia! He du ha sagt å skriva ha betydd väldit mytchy fö me.

Du e så bra !

2010-08-03 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback