I CANNOT SING YOU A SONG ABOUT WHAT HAPPENS WHEN YOU´RE GONE. EVERYTHING AROUND COMES CRASHING DOWN, I FIND MYSELF ON THE GROUND.

 

Imorgon är det bröllop som gäller. För dessa två vackra. Rebecka och Axel. Som jag bland annat var ute på team tillsammans med sommaren 2008. Bilden är tagen nånstans i Belgien den sommaren.

Har precis försökt planera vad jag ska ta på mig imorgon för att se någårlunda representabel ut.

 

Men ikväll, ikväll ska jag hänga med Skeeter och Skippy.

Eller inatt snarare. Killarna ringde just och informerade mig om att dom startar om en stund. Från Esbo alltså. Sen när dom anländer ska vi bära in Benis flyttlass, upp till femte våningen. Och sen ska vi ha filmnatt.

2010-08-06 @ 16:51:38 Människor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback