BARA JESUS, BARA JESUS...

Utsikten ovanför bordet och under bordet. Och sen fick Lukke och Mätz också vara med. Dels för att de var de enda som fastnade på bild, och dels för att de är BÄST.

 

En fin kväll blev det, trots att jag höll på att stressa sönder mig ett tag där. Men predikan-med rubriken "Bara Jesus"-gick helt bra trots allt. Men jaa, det är nog bara Jesus. Inte har jag så mycket att komma med själv.

 

Efter ungdomsmötet invaderade vi Calzone som vanligt och vände upp och ner på hela stället. Sen avslutade vi med efterfest på gräsmattan mitt på esplanaden.. Jag gick dock hem nästan genast eftersom jag är så genomtrött.

 

Så nu ska jag sova och hämta krafterna så jag orkar aktivera mig imorgon. För då ska jag vara social.

2010-08-21 @ 00:11:53 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback