AND THE SUN WILL COME ON THROUGH, IT`S GONNA SHINE FOR YOU ´CAUSE I ADORE YOU

Nu är jag totalt helt och hållet dödstrött. Har inte varit så här trött sen vi var ute på team (vilket iofs bara är 2½ vecka sedan men det känns som en hel evighet sedan). Mumin har sovit alltför litet den här helgen.
Så nu har jag redan dragit på mig pyjamas och krupit under täcket. Men eftersom det känns fjantigt att gå och sova halv tie på en lördag kollar jag litet Chuck innan jag lägger huvudet på kudden och slocknar.

Imorgonkväll sticker jag till Närpes och jobbar på plantskolan två veckor.

Gonatt.
2010-08-14 @ 20:41:14 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

Du ser på Chuck!?! :D Fantastiskt!

2010-08-15 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback