ALL OF THESE THINGS, I´M SO MUCH AFRAID, SCARED OUT OF MY MIND...OH SWEET JESUS, NEVER EVER LET ME GO



Kvällen har gått åt till att öva upp mina Tichu-skills tillsammans med Jullan, Anders och Jonathan. Även om jag inte är någon spel- och lekmänniska kan jag nog erkänna att Tichu kan vara helt intressant. Till skillnad från t.ex. pidron- som jag aldrig riktigt lärt mig och inte riktigt orkar anstränga mig för att lära mig heller.

För er som inte vet det är Tichu alltså ett kortspel, lite liknande som kung och neger, fast mer invecklat och med annorlunda kort.

Ja, det var väl dagens viktiga information det.

Annars idag har jag stigit upp duktigt tidigt, städat min garderob (ett ganska omfattande projekt), tagit en cykeltur till Tritonia i jakt på uppsatslitteratur, cyklat in i M-L, kollat en film, försökt planera min höst, kokat mat, mejlat en massa lärare.. ja det är ingen ände på hur aktiv jag varit ;)
2010-08-02 @ 23:33:31 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback