I WANNA SEE JUST LIKE I NEED TO SEE AND I WANNA BREATHE JUST LIKE I NEED TO BREATHE

Just nu är jag mest bara en febrig och hostande slemklimp. Eller inte särskilt hostande egentligen, för jag vågar inte hosta. Jag känner hur jag skulle riva sönder hela halsen om jag försökte. Hoppas verkligen på att bli bättre tills kvällen, annars är det nog byebye till veckans höjdpunkt ungdomsmötet, och att vara med och sjunga i lovsången kan jag nog glömma. Men jag vill ju till Sion och träffa alla fina människor! <3

Jag borde egentligen plugga på måndagens tent i socialpolitiska modeller men har fortfarande inte fått tag i litteraturen. Kanske man borde ta sig till Tritionia idag. Har en hel massa intervjufrågor att fundera ut också. Och skriva en hel massa sociologi, som vanligt.

Helst skulle jag bara bädda ner mig i soffan och ligga där och läsa böcker resten av dagen.
Men det går inte för jag ska strax iväg till Gigantti med pappa och försöka övertala nån att fixa min telefon på garantin.

Nåja, e vaar no braa bare e vaar måla!
2010-04-09 @ 09:49:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback