THIS MAKES ME FEEL THAT I`LL NEVER BE QUITE NORMAL...

Hemma från att ha firat lillasyster med tårta. Ibland känner man sig smått gammal. Som när ens lillasyster blir 20.

Man märker förresten att man varit inne i konferens- och församlingsbubblan litet för länge när man blir frustrerad över att ingen vill diskutera församlingsbygge och ungdomsarbete med en på ett släktkalas ;)

Jag borde egentligen skriva ihop en powerpoint-presentation om schweizisk socialpolitik (uppsatspresentation 10-12 imorgon) men motivationen lyser med sin frånvaro. Istället spenderar jag en stund med att vara materialistisk och fundera över vad jag vill ha till födelsedagspresent ;)

Nummer ett och två kommer här:

en ny tvättställning eftersom min nuvarande gått sönder och måste placeras i dörröppningen för att inte rasa ihop totalt...

 

en skohylla som ryms i min lilla hall, vilket betyder att den måsta vara kortare än 80 cm.

 

Dessutom vill jag ha:

2010-04-06 @ 21:58:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback