I LOVE THE WAY WE LAUGH UNTIL WE CRY, DANCE UNTIL WE DIE, DANCE UNTIL WE DIE







Det här är de fina människor jag spenderat dagen och kvällen med. Syster var här tills hennes buss gick klockan fyra. Jonnis och Mathias var också in på besök en stund, och sen har jag spenderat kvällen chillandes med Jullan. Hur skönt som helst.

Nu borde jag däremot öppna min kalender och fundera över hur resten av veckan kommer att se ut. Har ju förträngt allt som inte haft med EC att göra, men nu börjar det vara dags att ta itu med det.

Något jag däremot försöker ignorera är det faktum att vi troligtvis ska presentera vår uppsats på föreläsningen kl. 9 imorgon. Jag borde alltså sova nu.

Öppnar kalendern och konstaterar att det är illa ställt. Fem föreläsningar den här veckan (en föreläsning är ju liksom ingen entimmes-grej i min skola, det handlar om en halv dag). Dessutom sociologi-inlämning, den gigantiska tenten + activatedeadline på måndag, firande av systers 20 år imorgon, lovsångsövning nån kväll och ungdomsmötet på fredag förståss. Vilt, säger jag bara.
2010-04-05 @ 23:23:25 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Du måsta förstås ta dende bildern -.- suck

2010-04-06 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback