STARLIGHT IN YOUR EYES AND MUSIC EVERYWHERE

Åh. Jag är död.

Vilken dag alltså. Och vilken kväll!!

Har röjt för fullt med lovsångsbandet (VI HAR TYP VÄRLDENS BÄSTA LOVSÅNGSTEAM, FY VAD NI ÄR BRA HELA HÖGEN, JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!) och prisat Gud, både morgon och kväll, och varit helt vilda. Spenderat en skön eftermiddag ute i solen och pratat allt mellan himmel och jord med Lukke plus några till. Har dundrat på i bön tillsammans med fantastiska människor, och fått ta emot och ge en hel massa uppmuntran och komplimanger, och fått nya drömmat planterade i mitt hjärta. Till på köpet avslutades kvällen med det svettigaste, vildaste och roligaste jag varit med om på ytterst länge, nämligen dans tillsammans med afrikanerna. De släpade ut sina trummor ut i aulan och så dansade vi på där i säkert flera timmar! Jag tror aldrig jag varit så svettig tidigare i mitt liv! FY VAD KUL! Ni skulle ha varit med ;)

Älskade Jesus. Gör mitt liv till en lovsång till dig.

Bilder existerar men inte på min egen kamera. Ska försöka få tag i dem så kanske jag bildbombar er imorgon om jag hinner.

Avslutningsmöte imorgon. Sorgligt men sant. Ska vara i kansliet kl 9 så nu blir det nog sängen för min del.


Mina (å Idas) pojkar :D


Jonas å Hanna catchar bruna :)

Jonas posing

Lukke
2010-04-04 @ 00:57:51 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

bästa EC ever:) tack för allt!

Enda kruxe va att ja har feber nu men så kan de gå..

2010-04-04 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback