IF YOU`RE A HANDGRENADE I`LL PULL THE PIN


HA! Jag hittade 10 € på mitt konto som jag glömt bort att jag hade. Så passligt för idag ska jag luncha med Malin och sen blir det födelsedagskaffe och lägenhetsvisning för släkten (=farbror med fru plus mina två systrar).

Annat program för idag är SOCIOLOGIN! Idag måste jag verkligen få uppgifterna skrivna och inlämnade, annars kommer jag aldrig att få kursen ur världen.

Fick förresten en lustig väckning i morse: ett sms med texten "tårtan står utanför dörren". Då var det bara att stiga upp och hämta in tårtan ;) Vet förresten inte när jag senast stigit upp så tidigt utan någon speciell orsak. Har varit igång sedan nie.

Men nu ska jag inleda dagens program med en äggsmörgås och ett avsnitt Veronica Mars.
2010-04-29 @ 09:08:16 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj ja, det var dit den for! Kollade just frysen och märkte att en tårta saknades...:) Lustigt, i natt vaknade jag och tänkte att det finns en tårta i frysen som släkten kunde festa på ikväll hos Julia, men jag var för trött för att säga åt han bredvid mig. Den hittade fram i alla fall :) Låt er väl smaka - ha en trevlig kväll! Och trevlig första maj!

2010-04-29 @ 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback