EC 1.0 - BACK TO BASICS

Är hemma från EC efter en megalång dag. Långfredag bokstavligt talat. Jag är dödstrött verkligen.

Måste ändå sätta mig vid datorn en stund för att få varva ner.

Imorgon är det soundcheck kl 9 på morgonen så jag ska försöka få sova några timmar nu.

Tänkte bara ge er några bilder från igår; fotografer är Amanda, Lukke och jag.

 

Och jag är glad. Lycklig. Stolt och tacksam. Över att få vara med och ordna en så fantastisk påskkonferens tillsammans med så underbara människor. Jag älskar min församling och jag älskar vårt ungdomsarbete.

 

Fy vad Jesus är bra ;)

 

Info-Julia


typ världens bästa lovsångsteam ;)


och vi rockar fett!! ;D

fika är alltid bra om man ska orka med konferenslivet!


Liberate-pojkarna spelade också. Här Nicklas.


Oskar.


och Sami.
2010-04-02 @ 23:55:06 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback