OH WE ARE LOVED, WE ARE LOVED, AND IT`S QUITE ENOUGH... THAT WE ARE LOVED

Har haft M-L här på besök ikväll. Riktigt mysigt. Jag borde bli bättre på att bjuda hem folk, förr hade jag ju besök mest hela tiden. Så, om du vill komma på besök, bjud in dig själv om jag inte själv kommer på att bjuda dig!

Nu har jag en del smågrejjer att pyssla och fixa. Ska skriva en kort text om EC, borde ta fram mina tentböcker och börja läsa, och påbörja en kursdagbok som ska in imorgon.

Jag käkar äppelyoghurt. Gott.

Imorgon blir jag gammal. Eller iallafall litet äldre på utsidan. På insidan är jag fortfarande 5 år gammal.
Eller egentligen om 15 minuter. Vet faktist inte riktigt när på dygnet jag är född egentligen.
2010-04-19 @ 22:48:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback