TRYING TO FLY AGAINST THE WIND BUT I KEEP ON FALLING BACK TO WHERE I`VE BEEN

Blä för kvarskatt säger jag bara! Dagens stora minus. Hela 86 euro måste jag betala tillbaka. BLÄ.

Meeen, det är inte så farligt. Jag har just spenderat en halvtimme med att få ljuvlig nack- och huvudmassage, jag har kalkonskinka i kylskåpet, sötstrejken är igång igen sedan igår, och till middag blir det leverlåda med lingonsylt.

I feel good!

Massören konstaterade dock att jag är jättespänd i höger axel. Han är inte den första, det sa massören på jobbet i höstas också. Han tyckte jag borde få "riktig" massage regelbundet, och inte bara avslappningsmassage. Ja tack säger jag men nej tack säger min plånbok.

På tal om jobbet fick jag iallafall bekräftat igår att jag nog får jobb till hösten igen. Skönt att ha det på klart iallafall.
2010-04-14 @ 17:41:18 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback