WHEN I AM A MONSTER YOU NEVER WINCE WHEN YOU LOOK AT ME. WHEN I AM A FREAK YOU NEVER STARE. WHEN I AM A LEPER YOU NEVER SAY UNCLEAN AND WHEN I AM LOST YOU COME AND GET ME FREE


Finaste vårvädret idag och här sitter jag med min rinnande näsa som enda sällskap. Skulle så vilja ut och promenixa i solen men jag blir alldeles snurrig bara av att ta hissen ner till bottenvåningen och gå ut med skräpet! Gudstjänst i Sion är det också men att jag skulle orka ta mig dit kan jag nog bara glömma. Länge sedan jag varit så här.

Har dock en känsla av att jag skulle känna mig åtminstone litet bättre om jag duschade av mig, klädde på mig något annat än pyjamas, åt något annat än smörgåsar och STÄDADE en aning. Det ligger näsdukar på golvet i hela lägenheten. Har redan snutit mig igenom en 50-pack och börjat  på nästa :P

Lyssnar på fjantig party-/träningsmusik, som är allt annat än min vanliga musiksmak, i hopp om att hitta litet energi någonstans i den här kroppen.

För övrigt har den här förkylningen en litet rolig effekt på mig. Jag har börjat prata för mig själv. Det har jag aldrig gjort förr, men igår satt jag och diskuterade bloggdesign med mig själv ;)

Äh, jag behöver BRA musik om jag ska klara av det här mycket längre till. Tips?



Tänk hur otroligt mycket som hinner hända på ett år. Och tänk hur overkligt snabbt ett år ändå går. Ibland känns det som att mitt känsloliv inte riktigt hänger med med resten av mig.
2010-04-11 @ 12:53:25 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback