THERE IS NOT A DOUBT IN MY MIND, THERE´S A STORM UP AHEAD

Vi är hemma igen, jag och Emppu. Känns verkligen inte som att det var igår vi åkte, man har hunnit med så mycket.
Har haft riktigt fina ledardagar (eller -dygn egentligen) och jag har mycket att processa, bearbeta och fundera över. Det känns som att det är en sån period på gång just nu. Men jag gillar det även om det är tufft. För att växa och utvecklas måste man konfronteras med saker och ting. Inklusive sig själv och ens eget liv.

Jag gillar Gud. Han fattar liksom hur jag funkar och det är väldans skönt ;)


Sen när ledardagarna tog slut åkte vi direkt till Vasa till Janette på inflyttningsfest och det blev verkligen en lyckad kväll! Massvis med fina människor, flippade diskussioner, god mat, alias på finska och till sist också väldigt intressanta och givande bibeldiskussioner. Jag blir så glad.

Nu ska jag äta en äggsmörgås och sova. Imorgon blir det gudstjänst i Sion <3
2010-04-18 @ 00:42:13 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback