MY THOUGHTS LEAVE ME LYING ON THE FLOOR


Nej, det känns inte helt rätt det här... Önskar att jag hade tillräckligt med skills och tålamod för att fixa ihop min egen design. Just nu har jag tyvärr inget tålamod alls, orkar inte ens fixa alla smågrejjer som är fel på denhär designen..

Nåja. Tog mig iallafall till Sion ikväll, och tur var väl det. Lika crazy som vanligt, och jag blir alltid lika glad av domdär härliga människorna. Lyckades dock sjunga och ropa sönder min röst ännu mer.

Nu känner jag mig aningen stressad. Har litet för många saker på hälft som jag inte lyckas få undan hur jag än försöker. Hoppas åtminstone på att få undan en  intervju (eller egentligen två) + skrivande imorgon och förhoppningsvis kommer jag mig för att plugga litet på tent också.

Nu kryper jag ner under täcket och eftersom jag pimplat Pepsi Max ikväll får tentboken göra mig sällskap tills jag klarar av att somna.
2010-04-10 @ 00:17:23 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback