GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN JULIA!

Jag är så mätt så jag kunde spy. Blörk. Mamma bjöd mig på mat i saluhallen (känns som att jag ätit där ofta på sistone ;)). Just nu är jag så mätt att jag ångrar att jag lovade bjuda Evelina på Amarillo-mat ikväll. Känns som att jag inte kommer att kunna äta något förrän imorgon. Meen, känner jag mig själv rätt är jag nog hungrig igen om en timme eller två.

Innan det blir födelsedagsmiddag med syster ska jag dock hinna iväg på samling med ungdomsledarna. Det ser jag framemot, det är länge sedan vi hunnit sitta ner och fundera, diskutera och planera.

Någon tent skrev jag inte imorse eftersom jag igår konstaterade att det kanske inte är så smart att skriva tent när man nyser och snyter sig tre gånger i minuten... Det finns liksom dom som kan bli störda... ;P Får ta det om två veckor istället. Dock känner jag mig verkligen bättre idag, jag behövde inte vakna och snyta mig en enda gång inatt ;)

Det här kommer att bli en bra vecka. Imorgon litet skola och förhoppningsvis ska man hinna träffa litet människor också, på onsdag har jag inbokat massage, och på torsdag kommer Emilia hit så då ska det flippas <3 På fredag drar Team Actions ledardagar igång i Närpes och håller på till lördag, och på lördakväll blir det inflyttningsfest hos Jeanette.

Life is good, och solskenet och värmen gör det inte sämre precis!
Våren i mitt hjärta.
2010-04-12 @ 12:54:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback