AND THERE`S SO MUCH MORE THAN WHAT YOU`RE LOOKING FOR

weheartit

 

Plugga plugga plugga. Vet inte om det går särskilt bra. Ska iväg och skriva en fjärdedels tent imorgon. Har läst en tredjedel av vad jag borde läsa för att skriva dendär fjärdedelen.

 

Jag avskyr att läsa vetenskapliga texter på engelska. Sånt där som man knappt fattar på svenska. Varför måste de med flit försöka få allt att låta så invecklat, det är ju inte ens särskilt svåra saker egentligen!

 

Jag har stora koncentrationssvårigheter.

Hade för övrigt en riktigt fin kväll hem-hemma med småtjejerna. Åt glass och berättade våra livshistorier för varann. Sen var jag och Ika ute i typ tre timmar också. Hann ändå inte med allt vi borde ha hunnit prata igenom, men en del åtminstone. Så där så att man överlever ett tag till nu.

Sen länsade jag skåpen på mat där hemma och släpade med mig en hel kasse tillbaka till stan, så att jag ska klara mig tills nästa månad på de små slantar jag har ;)
2010-04-22 @ 18:46:19 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

fantastiskt ljuvlig bild!! tycker om att läsa din blogg Julia, den e trevlig! <3

2010-04-22 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback