we are okay, we are allright, we sing very loud


Ooh vad jag trivs med mitt liv!! Och jag är ytterst tacksam för den känslan, har inte haft den (fullt ut iallafall) på ett tag.
Det är full rulle hela tiden, och jag älskar det!! Vilket gör mig förvånad, eftersom jag så länge bara velat ligga hemma och göra ingenting. Nu trivs jag i stora sällskap igen och jag är "mig själv"; fjållig, glad och vågar/orkar ta plats.

Dagen hittills har bestått av jobb, ta hem grejjer från loppis (med bordshyrorna borträknat har jag tjänat ca 80 euro på mina 3 veckor. Helt godkänt.), vara på bandövning och sjunga den här och den här samt ett besök på Jode och Ediths förlovningskalas. Där var lägenheten full och det kändes som förr i tiden, när jag bodde där och vi drog ihop till stora kalas allt som oftast! :D

Jag har ingen Tv (eller okej, ingen digibox) så jag ser inte idol, men man kan ju alltid kolla på nätet. Det här är sååå braa! Höll på att skratta ihjäl mig! :D

Nu ska jag sätta mig ner och andas en stund och börja planera morgonkvällens "mini-predikan".
(vilket kan ta ett tag, därför har jag laddat upp med red bull tills imorgon så att jag orkar med jobbet... :P)

Även om det här har varit en väldigt rolig vecka är jag nog glad när morgonkvällen är över, har varit extremt stressigt för lilla stress-ovana jag...

Gonatt på er! :)
2009-09-10 @ 21:32:10 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Cindy

voi julia vilken arma fin bild på dig!! :) saknar <3

2009-09-11 @ 18:27:01
URL: http://hondee.blogg.se/
Postat av: Jennie

JAA-jätte snygg bild!

2009-09-12 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback