I´ve got nothing of my own to give to you


Vaknade klockan 7 i morse, hur pigg som helst och redo att cykla iväg till jobbet. Sen kom jag på att det är lördag och lyckades ändå sova till halv elva. Skönt.
Nu ligger jag och lyssnar på Mew och läser Luftslottet som sprängdes.
Väntar på dem som ska komma och kolla på (och förhoppningsvis köpa) alla mina gamla hästböcker som jag släpat ner från kallvinden hemma och tagit hit.
Sen blir det bussen hem till Närpes och jobb i Fagerö ikväll. Hoppas på att hinna träffa litet folk också, och kanske hinna med den vanliga TB-turen när jag slutar. Så om du är i Fagerö ikväll, kom till grillen och hälsa på! :)

(jag är ett enda kaos av känslor idag..)

Förresten har jag drömt att jag plockat kataloger hela natten, kanske därför jag var så inställd på att åka till jobbet när jag vaknade... :P
2009-09-05 @ 12:27:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback