every word you say i think i should write down

 

 

Dagens favoriter: varma och långa strumpor, leopardscarfen, pesi och min långa lila stickablus.

 

Tisdagen har sett ut mycket som måndagen. Kvällen har bestått av Joe Purdy, John Mayer, litervis med pepsi max och några timmars korrekturläsning. Det är trevligare att göra det här hemma än att sitta på jobbet och göra det. Dessutom är extra cash alltid välkommet.

 

Och mitt i allt får min bildredigerare någå konstigt fel.. :S

 

Fick ett busskort fixat idag så nu får jag köra buss 40 gånger. Wohoo! :P

 

För övrigt känns det inte som att jag har så mycket intressant att dela med mig.

Funderar på att kolla en film innan jag går och sova.. (mina fina rutiner ha fari åt skogen redan :P)

 

Gonatt! :)


2009-09-15 @ 21:26:41 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback