Fjomp!

Lyssnar på den här och känner en plötslig lust att inhandla tredje säsongen av Veronica Mars och bänka mig framför TVn i nåt dygn :P

Men NEJ, så blir det inte. Jag finner plötsligt mig själv ha ett programfyllt och hektiskt men ytterst roligt och intressant liv. Mycket trevligt som motvikt till det senaste årets slappande!

Idag har jag hunnit med jobb (och otroligt trött var jag!), loppisfixande och medarbetarteamsamling hos Olins.

Resten av veckan ser ut som följer (utöver jobb 8-16 alla dagar):
Tisdag: tack och lov helt ledig kväll (ser det ut som än så länge iaf). Behöver en major städning av lägenheten samt inhandla en mp3-spelare, en hårddisk, en inflyttningspresent och en förlovningspresent! Och planera inför fredagen!
Onsdag: inflyttningsfest!
Torsdag: hämta resterande grejer från loppis, samt bandövning och förlovningsfest!
Fredag: Ungdomsmöte med femkamp! Är ansvarig för en av grenarna och ska dessutom säga några visa ord där i slutet... Vilket jag ser fram emot men det känns som att det är knappt med tid att planera. (Men okej, från sommaren är jag ju van att förbereda vittnesbörd och predikan med kort varsel :P)
Lördag: No plans so far! Funderar eventuellt på att åka hem och fara ut med Ika! Skulle vara sjukt kul, om jag bara har någon energi kvar! :P
Söndag: Ledarskolestart och gudstjänst!

(och seriöst, vem borrar i väggarna klockan halv tie på kvällen!?)

Jag är glad. Mycket.

...och borde vänja mig av med att dricka Pepsi på kvällarna! Men vad ska man annars göra när vattnet och lightsaft är äckligt och allt annat innehåller tusentals kolhydrater!?! :P
2009-09-07 @ 20:31:53 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback