Tacksamhet

Jag har haft en så sjukt bra dag idag! :)
För det första var det så otroligt skönt väder i förmiddags, jag njöt av bussresan (det gör jag alltid), och jag skämde bort mig själv med en kyckling teriyaki från Subway, mums! Sen hade jag en jättebra och rolig lovsångsövning med mina fantastiska bändkompisar och så hade vi en otroligt bra gudstjänst och vi röjde som bara den när vi spelade. Njöt för fullt!! Och jag tycker så sjukt mycket om min församling!! <3
Efter mötet lämnade vi kvar i Sion länge och sen cyklade vi iväg till calzone (i det sköna höstvädret) ett helt gäng och åt mumsig kebab och diskuterade allt mellan himmel och jord. Och jag har haft ovanligt mycket energi hela dagen, trots dåligt med sömn! Och nu är jag hemma och får breda ut mig på min säng-som är skönast och bäst i hela världen-och gå och sova trött och lycklig. Och imorgon får jag cykla iväg till mitt jobb som jag trivs fantastiskt bra på!
Jag är så tacksam!
2009-09-06 @ 21:26:44 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: emilia

otroligt härligt!! i miss you <3

2009-09-06 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback