Shopping och musikglädje

Hehe hehe. Idag har jag lugnat min stressade själ med litet shopping.. :D
Efter mina ständiga garderobsutrensningar (verkar ha fått pippi på att rensa garderoben på sistone, skulle helst göra mig av med allt utom typ ett eller två plagg! :P) och klädförsäljning på loppis och heltidsjobb som betyder pengar på kontot anser jag mig ha rätt att spendera en del på kläder! Och det är länge sedan sist!

Men nu är jag en höstläderjacka, ett par basicjeans, en grårandig oversizelångärmad, en gul lång tröja/klänning/topp och två schalar rikare. Och glad är jag.
Om jag hittar Evelinas kamera kanske jag hinner visa er senare ikväll.

Utöver detta vill jag tipsa er om det här och den här. Hittat på andra bloggar och jag vill sprida glädjen vidare.

(Jag kan för övrigt berätta att jag nästan höll på att dö-okej, liiten överdrift men ändå-när jag cyklade till och från jobbet idag. Det var som om det skulle vara motvind oberoende åt vilket håll man vände sig! Nere vid stranden blev jag nerblött av vågorna som slog över vägen...)
2009-09-09 @ 20:00:56 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback