mästerkocken Julia! :P

 

Dagens bravad kan ni beskåda på bilden här ovan. Jag blev så chockad över mig själv när jag gjorde något i matväg annat än att koka ägg eller nudlar så jag till och med måste ta en bild på den vackra skapelsen. Gott var det också (Julia <3 räkor), och jag har lika mycket kvar, förvarat i en fin plastburk, redo att tas med till jobbet imorgon. Hade ju planerat att göra världens godaste pyttipanna men insåg att jag inte hade de rätta ingredienserna, så jag får spara det tills nästa gång jag känner för att göra mer än att koka nudlar! :P

 

Utöver detta har jag inte åstadkommit så mycket idag. Började dagen med att kolla Änglar&Demoner som jag tyckte var riktigt bra. Lägenhetsvisning blev det inte eftersom den blivit uthyrd redan innan jag hunnit kolla på den. Lika bra det, annars hade jag antagligen bara blivit helt förälskad i lägenheten och sur över att den kostade mer än 100 €/månad mer än jag har råd med. Så istället fördrev jag en halvtimme med att städa badrummet :P Gudstjänst blev det på eftermiddagen. Skönt att komma ut en stund och träffa litet folk.

Resten av kvällen har jag spenderat i soffan med böcker och framför datorn.

Och nu överväger jag seriöst att gå och sova. Ska upp i jobb imorgon och det blev en väldigt sen natt igår.

Fridens liljor!

2009-09-20 @ 20:15:18 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback