innehållslöst inlägg

 

Mitt i allt har jag flyttat ut i vardagsrummet och spenderar så gott som all tid i soffan här. Har jag aldrig gjort förr!

 

Idag är jag sjukt trött. Borde egentligen ta en powernap men jag vågar inte riktigt, brukar ju bara bli tröttare :P Det där med kvällsrutiner gick bra de två första arbetsveckorna men nu börjar jag vara så trött på att inte hinna med nåt så jag sitter uppe alltför länge...

 

Men det är såntdär härligt grått höstväder ute idag. Mys-väder.

 

Nu ska jag kolla det nyaste Gossip Girl-avsnittet. (måste skamset erkänna att jag gillar dem, kollade två första säsongerna här i somras/höstas nångång)

Sen blir det litet korrekturläsning igen (men bara en katalog idag så det borde gå snabbt), studieplanering och förhoppningsvis städning....

I´ll be back later!

2009-09-16 @ 16:00:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback