...i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i...


Jag lyssnar på Melissa Horn och blir smånostalgisk till vintern/våren när jag lyssnade så mycket på henne.

Har varit så sjukt trött idag så jag inte orkat med ens hälften av vad jag borde göra. Men jag borde ha litet tid imorgon också om jag inte lämnar så länge på inflyttningsfesten.

Började sakna alla skolkompisar så mycket här idag så jag överväger att försöka hinna dra på mig halaren och gå ut och kolla på SVF:s gulisintagning en stund på torsdag. Nån gång mellan att jag städar undan på loppis, bändövningen och förlovningsfesten :P

Nu ska jag iallafall läsa en liten stund och sen är det sängen som gäller! Har fortfarande sömnbrist sedan helgen, och om jag ska orka koncentrera mig på att korrekturläsa imorgon gäller det att sussa sött inatt! :)

(Förra natten drömde jag två sjuka drömmar. En om en söt vit liten kattunge som kom in och sov med mig eftersom jag lämnat ytterdörren öppen. Men mitt i allt blev den psyksjuk och bet mig rakt igenom fingret med sina vampyrtänder och vägrade släppa. Sen drömde jag om en kvinna som bara föll och föll och föll ner för en massa trappor. Och hon tyckte det var så typiskt för hon skulle ändå just dö, och ändå måste hon bara fortsätta falla hela tiden! :P Analysera min hjärna den som vill! :P)
2009-09-08 @ 21:03:20 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback