I don´t wanna be alone.... :(

Kom precis hem. Slutade jobba halv fyra, körde sen runt till TB, Kaskö och Tjärlax och nu sitter jag ensam hemma i ett tomt och öde hus. Har precis duschat av mig stekoset (så gott det går, kommer att krävas ännu en dusch innan jag har lukten ur håret) och borde gå och sova för att orka upp till bussen imorgon. Men nej, här sitter jag och är sällskapssjuk och undviker att gå och sova.
Har inga problem med att vara ensam i lägenheten men jag tycker inte alls om att vara ensam hemma här :/
Men det är väl oundvikligt, jag behöver sömn. Åker tillbaka 12-tiden imorgon, ska vara i Sion kl 16 och sjunga.

Usch, inte bra att vända på dygnet såhär... Om exakt 24 timmar ska jag stiga upp och cykla iväg till jobbet.
2009-09-06 @ 05:06:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback