fjortis-jullebulle

Nämen goddag. Lever ni? Det gör jag.



Jag tänkte även idag plita ner några ord om min dag.
Jobbet trivs jag som sagt på... Åt megasnabbt och tog en promenad på lunchen och direkt efter det låg jag och halvsov hos massören en halvtimme. Sån lyx! Och dagen gick fort.

När jag kom hem hann jag besöka det nyöppnade Sale (som är beläget typ under vår balkong, där multiprint-färutSKRIVING fanns förr - mycket förtroende ingivande tryckeri som stavar fel i sin egen reklam) och sen blev det Sion resten av kvällen. Ledarskola och bandövning. Jättetung övning men det blir nog bra. Jag var nog mest bara för hungrig... :P

Nu har jag kopplat av i soffan med en tallrik makaroner och ett avsnitt Veronica Mars. Oh what a joy när jag märkte att tredje säsongen VM och första säsongen NCIS låg på golvet innanför dörren när jag kom hem idag. Tack CDON och mej! :P

Och jag känner mej precis som en fjortisbloggare som fotar vad jag har på mig idag och berättar i detalj om vad jag gjort. Men sånt är livet, lite fjortis är vi väl alla innerst inne... :P

På tal om fjortis så saknar jag Felicia. I övermorgon bär det av hem mot Närpes! <3
2009-09-24 @ 22:32:46 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Du e så cool Julia!! :)

2009-09-25 @ 16:59:02
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback